.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بهترین مارک مزوتراپی مو چیست؟

انتخاب بهترین مارک مزوتراپی مو در انجام یک درمان عالی و موثر بسیار مهم است. همانطور که میدانید مزوتراپی مو یکی از جدیدترین روش‌های درمان ریزش مو و همچنین تقویت مو می‌باشد. با ما همراه باشید تا هفت عدد از بهترین کوکتل های مزوتراپی مو را به شما معرفی کنیم.

 

هفت عدد از بهترین مواد مزوتراپی مو

1- مزو مو رویتاکر فرانسه

مشخصات و مقایسه مزو مو رویتاکر

شرکت REVITACARE یک ‌آزمایشگاه فرانسوی است که در سال 2003 تاسیس شده است. این شرکت در طراحی و ساخت کوکتل‌های پزشکی جهت درمان مشکلات مو و پوست فعالیت دارد. مزو معروف و شناخته شده‌ی هیرکر HAIRCARE نیز جهت درمان مشکلات مو توسط شرکت رویتاکر فرانسه تولید شده است. این محصول حاوی تمام مواد مغذی موثر جهت جلوگیری از انواع ریزش مو است. كوكتل رویتاکر روی سه قسمت تاثیر می‌گذارد:

  • ریشه‌ی مو: با بازسازی ریشه‌ی مو و تقویت آن در پوست سر باعث درمان ریزش مو می‌گردد.
  • پوست سر: پوست سر عمیقا آبرسانی می‌شود. با حفاظت آنتی‌اکسیدان‌ها از پوست سر، باعث رفع شوره‌ سر می‌گردد.
  • ساقه‌ی مو: با خواص آنتی‌اکسیدانی خود از ساقه‌ی مو محافظت میکند. در نتیجه باعث تقویت و بازسازی بافت مو می‌گردد.
مواد تشکیل دهنده:
آمینواسیدها:آرژنین، سیستئین، گلوتامین، گلیسین، اورنیتین.
کمپلکس ویتامین:B3، B5، B6، B8، B9، B12
هیالورونیک اسید و زینک گلوکونات

در ایران نیز کوکتل مو رویتاکر بسیار پرطرفدار است. و اکثر استفاده کنندگان نتایج مثبتی دریافت کرده‌اند. در بعضی موارد نیز رشد مجدد مو توسط استفاده کنندگان تایید شده است.اگر بخواهیم بهترین کوکتل مزوتراپی مو در ایران را انتخاب کنیم، برند رویتاکر می‌تواند در صدر جدول باشد. همچنین میتوانید جهت انجام مزو رویتاکر و دریافت مشاوره رایگان مزوتراپی مو در شیراز کلیک کنید. کوکتل چندکاره صورت و موی پینک PINK رایب اسکین 

نکته: دقت کنید اسم آمپول مزوتراپی مو کوکتل مزو است. پس در این نوشتار کوکتل‌ها در اصل همان داروهای مزوتراپی مو هستند.

2- مزو مو BCN اسپانیا:

مشخصات و مقایسه مزو مو bcn

شرکت بی سی ان یک آزمایشگاه بین المللی در زمینه‌ی تولید محصولات مزوتراپی پوست و مو است. این شرکت در طیف گسترده‌ای از درمان‌های مختلف کوکتل مزوتراپی تولید می‌کند. این شرکت پانزده محصول مختلف برای درمان‌های مربوط به مو تولید کرده است. که در ادامه دو مزو معروف و پر استفاده از این برند در ایران را بررسی میکنیم.

معرفی بهترین برند 2023 کرم پودر برای پوست خشک و پوست چرب

خرید کرم پودر برای بسیاری از بانوان که به صورت روزانه یا برای آرایشگاه خود از آن استفاده می کنند، یک چالش بزرگ محسوب می شود. کرم باید مناسب با نوع پوست انتخاب شود تا بهترین بافت را داشته باشد و پوشش عالی را نیز فراهم کند. اگر شما هم به دنبال یک کرم پودر عالی برای پوست چرب و خشک هستید، مطلب پیش رو را دنبال کنید تا یک راهنمای خرید عالی را ارائه داده و بهترین فروشگاه برای خرید کرم پودر را هم معرفی کنیم.

کدام کرم پودر برای پوست خشک مناسب است؟

خرید کرم پودر برای پوست خشک باید به دقت انجام شود. پوست خشک عموما رطوبت کمتری نسبت به سایر انواع پوست دارد. به همین دلیل ویژگی اصلی کرم پودر برای پوست خشک این است که حاوی مرطوب کننده باشد. معرفی بهترین برند 2023 کرم پودر برای پوست خشک

مزو مو BCN مدل اسکالپ:

مزو BCN SCALP ترکیبی از مواد مختلف است، که با نادیده گرفتن شرایط نامتعادل هورمونی باعث بازسازی سلولی موها می‌شود. این محصول با ایجاد اتساع عروقی (گشاد کننده‌ی عروق) باعث بهبود خون‌رسانی و در نتیجه تغذیه‌ی پیاز موها می‌شود.

مواد تشکیل دهنده:
پانتنول: با نفوذ موثر در پوست باعث مرطوب کنندگی قوی پوست می‌شود.
ویتامین B6: با تنظیم چربی پوست ریزش مو را محدود و کنترل می‌کند.
ویتامین B1: یک نوع آنتی‌اکسیدان که باعث افزایش گردش خون و رسیدن اکسیژن به ریشه مو و پوست می‌شود.
بیوتین: اگزما و خشکی پوست را کنترل میکند و با ریزش مو مبارزه می‌کند.
آهن: به عنوان جز اساسی پروتئین‌ها و آنزیم‌ها تاثیر مستقیمی بر روی مو دارد.

مزو مو BCN مدل کپیلوم:

مزو BCN CAPILLUM پیشرفته‌ترین کوکتل ریزش‌مو شرکت BCN است. این محصول در درمان ریزش مو ناشی از عوامل هورمونی، تغذیه ای و استرس موثر است. فرمول این محصول با ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه و اسید هیالورونیک برای مراقبت از پوست تکمیل شده است.

مواد تشکیل دهنده:
پپتیدهای نسل جدید: ترکیب انحصاری که باعث تقویت و بازسازی «پاپیلای پوستی» می شود.
بیوتین: اگزما و خشکی پوست را کنترل میکند و با ریزش مو مبارزه می‌کند.
پانتنول: با نفوذ موثر در پوست باعث مرطوب کنندگی قوی پوست می‌شود.
ویتامین های، مواد معدنی، اسیدهای آمینه، اسیدهای نوکلئیک، اسید هیالورونیک، کلفاتوور، روتین آپیژنین، تورین، اورنیتین، آدنوزین، سیترولین و آرژنین

مزو BCN یکی از قدیمی‌ترین و پراستفاده‌ترین مزو‌های موجود در ایران است. قیمت آن نیز در مقایسه با دیگر محصولات مقرون به صرفه تر است. و با توجه به قیمت عادلانه اثربخشی قابل توجهی در بهبود حجم و سلامت موها دارد. اگر قیمت را یکی از فاکتورهای ارزیابی خود قرار دهیم، می‌توانیم این محصول را بهترین مارک مزوتراپی مو معرفی کنیم.

3- کوکتل مو فیوژن اسپانیا

مشخصات و مقایسه مزو مو فیوژن

فیوژن مزو یک شرکت چند ملیتی متخصص در تولید و توسعه محصولات مراقبتی پوست و مو است. این شرکت کوکتل مزو مو خود را در دو نوع زیر تولید می‌کنید.

مزو فیوژن مدل F-HAIR:

کوکتل مو F-HAIR فیوژن، گردش خون در اطراف فولیکل‌ها را افزایش می‌دهد.و باعث بازسازی ریشه‌ی مو می‌گردد. همچنین دارای فرمول موثر برای مبارزه با موهای نازک و درمان ریزش مو است. این محصول، فولیکول ها را برای رشد مجدد مو تحریک می‌کند.

مواد تشکیل دهنده:
عصاره ی گیاه جینکو و سنتلا: عصاره ی جینکو گشادکننده‌ی عروق است و باعث افزایش جریان خون و اکسیژن به پوست سر می‌شود.
سیلیکون ارگانیک: باعث تقویت و استحکام ساقه‌ی مو می‌شود.
هیالورونیک اسید: باعث نرمی و لطافت موها می‌گردد.
مواد معدنی:‌ کلسیم، آهن، روی، منیزیم، مس
ویتامین‌ها، بیوتین و اسید‌های امینه

پد فرمژه چیست و چه کاربردی دارد؟

ممکن است تا حالا اسم پد فرمژه به گوشتان نخورده باشد و ندانید که اسم لاستیک فرمژه چیست و  چه کاربردهایی دارد. به همین خاطر بهتر است ابتدا درباره این ابزار آرایشی کمی صحبت کنیم.

بسیاری از خانم‌ها از مژه فر کن استفاده نمی‌کنند، اما برخی از خانم‌ها که می‌دانند حالت دادن به مژه‌ها چقدر می‌تواند روی زیبایی چشمان تأثیر داشته باشد، معمولاً در کیف لوازم آرایش یک مژه فر کن باکیفیت دارند.

به‌مرورزمان، استفاده مکرر از مژه فر کن، باعث می‌شود تا پد یا لاستیک مژه فر کن خشک شود و کیفیت اولیه خود را از دست بدهد و شما نیاز به تعویض و خرید پد فرمژه داشته باشید. بعضی از مژه فر کن ها خودشان دارای یدک فرمژه هستند و پس از خراب شدن پد اصلی کاربران می‌توانند از لاستیک‌های یدکی استفاده کنند.

پد فرمژه علاوه بر اینکه با گذشت زمان کیفیت خود را از دست می‌دهد، ممکن است به خاطر استفاده نادرست نیز به‌سرعت خراب شود؛ بنابراین بهتر است هم با مزایای یدک مژه فر کن آشنا باشید و هم روش درست استفاده از فرمژه را بدانید. پد فرمژه چیست و چه کاربردی دارد؟ 

مزو مو فیوژن مدل F-HAIR MEN:

مزو مو F-HAIR MEN ویژه‌ی آقایان نیست و برای خانم‌ها هم کاربرد دارد. این محصول برای آلوپسی آندروژنیک (طاسی با الگوی مردانه) ساخته شده است. این الگوی ریزش به صورت ژنتیکی در پاسخ به هورمون‌های مردانه ایجاد می‌شود. کوکتل مو فیوژن مدل مردانه با ترکیبی از پپتیدها، فاکتورهای رشد، سیلیسیم آلی، پانتنول و اسید هیالورونیک به طور موثری آلوپسی را درمان می کند.

مواد تشکیل دهنده:
دی پانتنول: دارای ویتامین B5 معروف به ویتامین پوست و مو.
سیلیکون ارگانیک: باعث تقویت و استحکام ساقه‌ی مو می‌شود.
تترا پپتید 3: یک ماده فعال موثر حاوی چهار اسید آمینه که باعث قوی شدن ریشه مو در پوست می‌شود و در نتیجه باعث درمان ریزش مو می‌شود.

برند فیوژن نیز در بین انواع مواد مزوتراپی مو در ایران بیشتر شناخته شده‌ است. و از برندهای مراقبتی گران قیمت به شما می‌رود. قطعا برند فیوژن را میتوان یکی از بهترین مارک داروی مزوتراپی مو دانست. فیوژن پیشنهاد بسیاری از کلینیک‌های سطح یک ایران است.

4- کوکتل مو مزو لایک اسپانیا

مشخصات و مقایسه مزو مو مزولایک

برند اسپانیایی Meso Like آزمایشگاه و تولید‌ کننده‌ی انواع تخصصی مزوهای پوست و مو است. این شرکت استفاده از مزوها را به علت نتایج فوری، کارآمدی و غیر تهاجمی بودن توصیه میکند. مزو لایک برای ریزش مو سه محصول ارائه کرده است. که در ادامه بررسی می‌کنیم.

مزو لایک مدل هیر پلاس

کوکتل Hair+ به عنوان محصول پایه معرفی شده است. این محصول داری ترکیبی از مواد مختلف است که در تمام چرخه‌ی رشد مو تاثیر مثبت می‌گذارد. این کوکتل با نادیده گرفتن شرایط هورمونی به بازسازی سلول ها می‌پردازد.همچنین با قدرت مرطوب کنندگی زیاد سطح رطوبت پوست را افزایش می دهد.

مواد تشکیل دهنده: پانتنول، بیوتین، کافئین، آهن، ویتامین B1، ویتامین B6

مزو لایک مدل هیر لیدی

مزو لایک hair lady مخصوص خانم‌ها این محصول محرک رشد مو است. و ترکیبات آن برای درمان ریزش مو توصیه شده است.

مواد تشکیل دهنده: اسید آزلائیک، اسید پانتوتنیک روی، بیوتین و پیریدوکسین

مزو لایک مدل هیر مَن

مزو لایک hair man مخصوص آقایان است. این کوکتل نیز، خواص مشابه مدل هیر لیدی را داراست. همچنین این دو مدل، از کوکتل‌های پیشرفته شرکت مزو لایک برای موها به حساب می‌آیند.

مواد تشکیل دهنده: فیناستراید، پانتوتنیک اسید بیوتین و پیریدوکسین

کوکتل مزو لایک نیز در ایران فروش بالا و طرفداران بسیاری دارد. این کوکتل نیز قیمت مقرون به صرفه ای دارد. به همین دلایل تصمیم گرفتیم مزو لایک اسپانیایی را نیز در لیست بهترين مواد مزوتراپي مو قرار دهیم.

5- کوکتل مو بایو اسکین اسپانیا

مشخصات و مقایسه مزو مو بایواسکین

شركت اسپانیایی Bio Skin تولید کننده انواع کوکتل‌های مزوتراپی، لایه‌بردار و محصولات آرایشی است. شعار این شرکت ارائه راه حل‌های ایمن و مقرون به صرفه برای نیازهای زیبایی است. در ادامه محصول هیر پرو شرکت بایو اسکین را که برای مو طراحی شده است را بررسی میکنیم.

مزو بایو اسکین هیر پرو:

مزو BIO SKIN HAIRPRO ریشه‌ی مو را برای رشد موی سالم تغذیه می‌کند. این محصول برای درمان آلوپسی آندروژنیک (طاسی با الگوی مردانه) بسیار موثر است. این محلول داری اثر ضدالتهابی است و با افزایش گردش خون ریشه‌ی مو را با اکسیژن تغذیه می‌کند.

مواد تشکیل دهنده:
عصاره‌ی برگ جینکو:یک گیاه با خواص دارویی متعدد.
سیلانول ارگانیک: ماده‌ی معدنی برای احیای بافت پوست و مو است.
هیالورونیک اسید: باعث آبرسانی و ترمیم بافت پوست و مو می‌شود.
پانتنول، مانیتول، پروپیلن گلیکول و اسید آمینه و ترکیبات دیگر…

بایو اسکین نیز برند دیگری از کشور تولید کننده‌ی مزوها یعنی اسپانیا است. از این محصول در ایران هم استقبال شده است. و همیشه در لیست بهترین برند مزوتراپی مو قرار خواهد داشت.

 

معرفی بهترین شامپو و ماسک مو بدون سولفات ایرانی قیمت مناسب

شامپو و ماسک مو بدون سولفات، محصولاتی هستند که در فرآیند تولیدشان از سولفات های شوینده استفاده نشده است. سولفات‌ ها یک نوع ماده شیمیایی هستند که در بسیاری از شامپوها و محصولات مراقبت از مو و پوست سر به عنوان شوینده استفاده می ‌شوند.

استفاده از بهترین شامپو و ماسک مو بدون سولفات ایرانی برای موها و پوست سر مزایایی دارد. در واقع، این محصولات به پوست سر و موهای شما کمترین تحریک را می ‌رسانند و باعث بهبود وضعیت پوست سر و موهای شما می‌ شوند. علاوه بر این، شامپو و ماسک بدون سولفات برای افرادی که به سمت محصولات طبیعی و سالم مایل هستند، بسیار مناسب هستند. معرفی بهترین شامپو و ماسک مو بدون سولفات ایرانی قیمت مناسب را بهتر بشناسید!

 

به طور کلی، شامپو و ماسک بدون سولفات به عنوان محصولاتی طبیعی و بدون ایجاد حساسیت و التهاب برای پوست سر و موهای شما عمل می‌کنند و می‌توانند باعث بهبود سلامت و درخشندگی موها شوند.

6- کوکتل مزو درماهیل کره

مشخصات و مقایسه مزو مو درماهیل

درماهیل یک برند کره جنوبی است که محصولات مراقبتی و آرایشی مختلفی تولید می‌کند. این برند به عنوان یک متخصص تولید کننده مزو شناخته نمی‌شود. شرکت درماهیل دو نوع کوکتل مناسب مو تولید می‌کند. که فقط یک مدل از آن به ایران وارد می‌شود. که در ادامه بررسی می‌کنیم.

مزو مو Dermaheal HL:

کوکتل مو Dermaheal HL یک محلول ضد ریزش مو برای مردان و زنان است. با ایجاد گردش خون و تحریک فولیکول مو باعث رشد موها می‌شود. این کوکتل با تغذیه و آبرسانی، مشکلات پوست سر را بهبود می‌بخشد. و با تقویت ریشه‌ی مو تراکم و ضخامت موها را افزایش می‌دهد.

مواد تشکیل دهنده: 4 نوع پپتید، 24 آمینو اسید، 14 ویتامین، 3 آنزیم، 4 ماده ی معدنی و …

مزو مو درماهیل نیز جزو برندهای اقتصادی به شمار می‌آید. و قیمت مناسب آن می‌تواند در تصمیم‌گیری شما موثر باشد. مزو درماهیل با ترکیبات مختلف و قیمت مناسب میتواند جزو انتخاب‌های شما به عنوان بهترین مارک مزو مو باشد.

7- مزو مو توسکانی اسپانیا

مشخصات و مقایسه مزو مو توسکانی

توسکانی یک شرکت اسپانیایی است که در حوزه های مختلف تجهیزات پزشکی فعالیت میکند. و نمیتوان آن را یک آزمایشگاه تخصصی محصولات مزوتراپی به شمار آورد. این شرکت دو نوع کوکتل مو جهت درمان ریزش مو معرفی کرده است.

مزو مو توسکانی مدل HCPR

مزو TOSKANI HCPR یک محصول بر پایه‌ی پپتید (ترکیب چند اسید آمینه) است. این محصول در جلوگیری در ریزش مو در زنان و مردان استفاده می‌شود. این کوکتل با تقویت و بازسازی ریشه‌ی مو باعث ضخامت و تراکم موها را افزایش می‌دهد.

مزو مو توسکانی مدل پلاس:

مزو TOSKANI Hair Cocktail Plus ترکیبی از انواع مختلف از مواد است. که در مراحل مختلف چرخه‌ی رشد مو تاثیر می‌گذارد. در ریزش موهای مردانه و زنانه در اثر مشکلات ناشی از غدد جلوگیری می‌کند. همچنین این محصول باعث گردش خون بیشتر و تامین مواد‌مغذی مورد نیاز مو می‌گردد.

نکته: شرکت ارائه کننده مواد تشکیل دهنده را در وبسایت خود منتشر نکرده است.

برند توسکانی نیز یکی دیگر از برندهای موجود در ایران است. ممکن است محصولات دیگری از توسکانی را بیشتر شنیده باشید. اما مزو مو این برند نیز میتواند در لیست بهترین برند مزو مو جایگاه داشته باشد.

جدول بهترین مارک داروی مزوتراپی مو

جدول مقایسه بهترین مارک مزوتراپی مو

در تصویر بالا برندهای مختلف مزوتراپی مو را با هم مقایسه کرده‌ایم. در این جدول معیارهای ثابتی را با هم مقایسه کرده ایم. به طور مثال آیا شرکت تولید کننده کوکتل مزو مو یک شرکت تخصصی در زمینه مزوتراپی است یا خیر. و یا وضعیت قیمت در مقایسه با دیگر برندها چگونه است. اما برای انتخاب بهترین برند داروی مزوتراپی مناسب موی شما، باید توسط پزشک معاینه شوید. در ادامه بیشتر در این مورد توضیح می‌دهیم.

انتخاب بهترین مزو مو را به پزشک خود بسپارید

انتخاب بهترین مارک مزوتراپی مو بر عهده ی پزشک شما می‌باشد. پزشک با بررسی علل ریزش یا آسیب موهای شما مناسب‌ترین محصول را به شما پیشنهاد می‌دهد. اگر می‌خواهید مطمئن باشید که بهترین کوکتل مزو مو را استفاده می‌کنید می‌بایست حتما به مراکز پزشکی مراجعه کنید. با مراجعه به یک کلینیک معتبر می‌توانید اطمینان داشته باشید که از موثرترین ترکیبات در درمان شما استفاده خواهد شد. در آخر از شما درخواست می‌کنیم برای ما بنویسید شما چه برندی را ترجیح می‌دهید؟ و یا چه تجربه ای از مزوتراپی مو دارید؟ و اگر نام برند استفاده شده را می‌دانید آن را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

سوالات پر تکرار:

بهترین کوکتل مزوتراپی مو در ایران چیست؟

برند‌های رویتاکر و فیوژن در صدر جدول بهترین‌ها مزوها قرار دارند. و پیشنهاد بهترین کلینیک‌های تخصصی پوست و مو در ایران هستند.

اسم داروی مزوتراپی مو چیست؟

به مواد مزوتراپی مو در اصطلاح «کوکتل مزوتراپی» گفته می‌شود. یا در اصطلاح عامیانه تر «مواد مزو» گفته می‌شود.

کوکتل رویتاکر یا فیوژن؟ کدام بهتر است؟

پزشک میتواند موثرترین کوکتل را با توجه به ترکیبات و همینطور شرایط پوست و موی شما پیشنهاد دهد. پس بهترین کوکتل بستگی به شرایط مو‌های شما دارد.

بهترین کوکتل‌های اسپانیایی کدام است؟

به ترتیب کوکتل‌های فیوژن، بی‌سی‌ان، مزولایک، بایواسکین و توسکانی برترین برند‌های اسپانیایی هستند.

بهترین داروی مزوتراپی فرانسوی کدام است؟

تنها داروی فرانسوی مزوتراپی مو برند رویتاکر است. این کوکتل در ایران و جهان بسیار پرطرفدار می‌باشد.

منبع: فروشگاه محصولات تراست

 



:: موضوعات مرتبط: لوازم آرایشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 536
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : دو شنبه 2 مرداد 1402
.

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی